Chciałbym wytłumaczyć jak oblicza się statystyki z algorytmów.
ogólne wzory :
Atak= siła^1,2 Obrona= witalność^1,2 Celność= szczęście^1,15+ 0,5*siła Uniki= szczęście^1,15+ 0,5*szybkość Atak magiczny= magia^1,2 Obrona magiczna= inteligencja^1,2 Celność magii= szczęście^1,15+ 0,5*magia Unikanie magii= szczęście^1,15+ 0,5*szybkość Szybkość= szybkość Szczęście= szczęście HP=10*(żywotność^1,2) MP=magia^1,2
A więc włączamy kalkulator windowsowy, klikamy widok>naukowy; nabijamy wartosc np. magii klikamy [x^y] i nabijamy 1,2 i klikamy [=]
W ten sposób obliczymy ile mp otrzymamy jeżeli dodamy w magię.
np. W statystykach bazowych mamy 40 magii więc 40 x^y 1,2 wychodzi nam w przybliżeniu 84, razem z dębowym pierścieniem który na 11 lvl jest powszechnie używany mamy 104 mp.
Gem na 11 lvl zabiera 25 mp więc starczy nam na 4 ataki ale można oszczędzić jeden punkt dany do magii aby zredukować mp do 101 wtedy mamy wystarczająco mp na ciosy i jeden pkt więcej np w speed. (nie jest to dużo ale zawsze coś)
HP obliczamy tak samo tylko wynik mnożymy przez 10.
|