sebazet - 2009-12-24 16:10:33

Chciałbym wytłumaczyć jak oblicza się statystyki z algorytmów.

ogólne wzory :

Atak= siła^1,2
Obrona= witalność^1,2
Celność= szczęście^1,15+ 0,5*siła
Uniki= szczęście^1,15+ 0,5*szybkość
Atak magiczny= magia^1,2
Obrona magiczna= inteligencja^1,2
Celność magii= szczęście^1,15+ 0,5*magia
Unikanie magii= szczęście^1,15+ 0,5*szybkość
Szybkość= szybkość
Szczęście= szczęście
HP=10*(żywotność^1,2)
MP=magia^1,2

A więc włączamy kalkulator windowsowy, klikamy widok>naukowy; nabijamy wartosc np. magii klikamy [x^y] i nabijamy 1,2 i klikamy [=]

W ten sposób obliczymy ile mp otrzymamy jeżeli dodamy w magię.

np.
W statystykach bazowych mamy 40 magii więc 40 x^y 1,2 wychodzi nam w przybliżeniu 84, razem z dębowym pierścieniem który na 11 lvl jest powszechnie używany mamy 104 mp.

Gem na 11 lvl zabiera 25 mp więc starczy nam na 4 ataki ale można oszczędzić jeden punkt dany do magii aby zredukować mp do 101 wtedy mamy wystarczająco mp na ciosy i jeden pkt więcej np w speed. (nie jest to dużo ale zawsze coś)

HP obliczamy tak samo tylko wynik mnożymy przez 10.

TurboDymoMan56 - 2009-12-30 23:09:21

Ale to jest skomplikowane ;(

ehotelsreviews wellness wellness hotel Ciechocinek